پنجشنبه , 9 فروردین 1403 - 3:40 بعد از ظهر

افتتاح اورژانس اجتماعی شهر پرند

اورژانس اجتماعی شهر پرند افتتاح شد/با حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند

🔸اورژانس اجتماعی شهر پرند (مرکز فوریت های ۱۲۳) با رویکرد #خانواده_محور و حمایت های شهرداری و شورای اسلامی شهر به منظور کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی افتتاح شد.

🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ مراسم افتتاحیه ساختمان اورژانس اجتماعی با حضور دکتر احمدی فرماندار شهرستان رباط کریم، دکتر اله یاری شهردار پرند، اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولان اداره بهزیستی استان تهران، آقای مهکی رئیس اداره بهزیستی رباط کریم و مدیران شرکت عمران در فاز ۲ برگزار گردید.

🔸دکتر اله یاری شهردار پرند در این مراسم ضمن تشکر از مسئولان اداره بهزیستی، بیان داشت: شهر جدید پرند با افزایش روزافزون جمعیت مواجه است و به عنوان یک شهر مهاجر پذیر شناخته می شود و از همین رو نیاز است تا به موازات توسعه عمرانی و خدماتی، توجه ویژه ای به امور زیرساختی در حوزه های اجتماعی و فرهنگی داشته باشیم.

🔸آقای مهکی رئیس اداره بهزیستی شهرستان رباط کریم نیز در حاشیه افتتاح مرکز فوریت های اورژانس اجتماعی از حمایت های شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند قدردانی کرد و گفت: این مرکز تا زمان احداث ساختمان اصلی اورژانس اجتماعی، خدمات لازم را به شهروندان گرامی پرند ارائه خواهد داد.

🔸شایان ذکر است، ساختمان اصلی اورژانس اجتماعی نیز پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان کلنگ زنی شد.

درباره ی parandabad

مطلب پیشنهادی

پیام تبریک مدیریت شهری پرند به مناسبت روز دانشجو

پیام تبریک مدیریت شهری پرند به مناسبت روز دانشجو دکتر مجتبی مرادی سرپرست شهرداری و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *