پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403 - 5:54 قبل از ظهر

افتتاح ۸۲ پروژه و تکمیل متروی پرند و رباط کریم به مناسبت هفته دولت

فرماندار رباط‌کریم گفت: در هفته دولت ۸۲ پروژه با ارزش مالی ۶ هزار میلیارد تومان در حوزه‌های اجتماعی، عمرانی، فرهنگی و ورزشی در شهرستان رباط‌کریم افتتاح و بهره‌برداری می‌شوند.
نظام ملکشاهی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در هفته دولت در شهرستان رباط کریم گفت: با اقدامات و پیگیری‌های صوت گرفته، طرح‌هایی با منابع مالی هزار میلیارد تومان در شهرک‌های صنعتی رباط کریم ایجاد شده است.

وی افزود: در هفته دولت ۸۲ پروژه با ارزش مالی ۶ هزار میلیارد تومان درحوزه‌های اجتماعی، عمرانی، فرهنگی و ورزشی در شهرستان رباط کریم افتتاح و بهره برداری می‌شوند. عملیات اجرایی ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان طرح آغاز و ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه نیز در حد افتتاح و بهره برداری خواهند بود.

فرماندار رباط کریم تصریح کرد: یکی از پروژه‌ها؛حفار ماشین است که ۱۱۰ میلیون یورو برای توسعه و تولید ماشین آلات راهسازی سرمایه گذاری شده است. در صنایع کانی و فلزی نیز سرمایه گذاری لازم برای ایجاد اشتغال صورت گرفته است.

وی با اشاره به افتتاح هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش مسکن و زیرساخت‌های آن گفت: عملیات اجرایی هزار و۳۰۰ واحد مسکونی در نسیم شهر، آدران و شهرک شهید زواره‌ای برای ایثارگران آغاز می‌شود.

ملکشاهی تاکید کرد: در دهه فجر سال قبل هزار واحد مسکونی برای ایثارگران در قالب مسکن مهر و طرح اقدام ملی کلنگ‌زنی شد که ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
فرماندار رباط کریم گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته منابع مالی تکمیل و تسریع در ساخت متروی پرند و رباط‌ کریم تامین شد که مبلغ آن هزار میلیارد تومان هست و کارهای اجرایی آن از همین هفته آغاز می‌شود.

درباره ی parandabad

مطلب پیشنهادی

پیام تبریک مدیریت شهری پرند به مناسبت روز دانشجو

پیام تبریک مدیریت شهری پرند به مناسبت روز دانشجو دکتر مجتبی مرادی سرپرست شهرداری و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *