جمعه , 31 فروردین 1403 - 5:01 بعد از ظهر

بازپیرایی و نصب اِلمان میدان آزادی شهر پرند

بازپیرایی و نصب اِلمان میدان آزادی شهر پرند

دکتر اله یاری شهردار پرند: زیباسازی بصری شهر پرند در راستای “پرند شهر خانواده محور” با قدرت ادامه خواهد یافت

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ دکتر اله یاری از اتمام عملیات بازپیرایی و نصب اِلمان میدان آزادی خبر داد و گفت: شهر جدید پرند برای دست یافتن به شرایط مطلوب و استاندارد در حوزه زیباسازی و سیما و منظر شهری، نیازمند اقدامات اساسی و جدی است و شهرداری نیز برنامه های متعددی را در این حوزه طراحی و در دست اجرا دارد.

شهردار پرند با تاکید بر فراهم نمودن بسترهای لازم جهت ارتقای کیفیتِ زیست شهری و تحقق پرند شهر خانواده محور، اظهار کرد: عملیات بازپیرایی میادین سطح شهر با جدیت در حال اجرا است و در همین راستا اِلمان میدان آزادی نصب و بازپیرایی این میدان به انجام رسید.

دکتر اله یاری همچنین با اشاره به نصب سردرب و اِلمان ورودی بلوار امام خمینی (ره) که اخیرا به اجرا رسیده است، خاطرنشان کرد: توسعه و بهبود سیمای بصری و نصب اِلمان های شاخص و نوین، نه تنها شرایط مطلوبی برای شهروندان محترم فراهم می کند بلکه می تواند در هویت بخشی به شهر جدید پرند نیز موثر باشد.

گفتنی است، محوطه سازی، نصب اِلمان، کف پوش، نورپردازی و روشنایی، نصب پایه چراغ های دکوراتیو، فضای سبز و …بخشی از اقدامات شهرداری در اجرای طرح بازپیرایی میدان آزادی شهر پرند به شمار می رود.

درباره ی parandabad

مطلب پیشنهادی

پیام تبریک مدیریت شهری پرند به مناسبت روز دانشجو

پیام تبریک مدیریت شهری پرند به مناسبت روز دانشجو دکتر مجتبی مرادی سرپرست شهرداری و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *