پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403 - 5:29 بعد از ظهر

معابر پرند زیر غلطک آسفالت

معابر پرند زیر غلطک آسفالت // بهسازی و آسفالت ۲۱ هزار متر مربع از معابر عمومی پرند

شهردار پرند از اجرای عملیات ۲۱ هزار متر مربع آسفالت معابر سطح شهر طی ده ماه اخیر خبر داد و گفت: ترمیم، لکه گیری و آسفالت معابر به عنوان یکی از مهمترین مطالبات شهروندان گرامی با جدیت دنبال می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ دکتر اله یاری با اعلام خبر، بیان داشت: از زمان تصدی مدیریت شهری پرند و طی ده ماه گذشته، بهسازی آسفالت معابر با جدیت در دستور کار معاونت عمران قرار گرفته و حدودا ۲۱ هزار متر مربع از معابر تحت مدیریت شهرداری ترمیم و لکه گیری شد.

دکتر اله یاری تصریح کرد: برخی از معابر اصلی و فرعی پرند مدت ها بود که بر اثر حفاری با مشکل مواجه بودند که ترمیم و لکه گیری آسفالت در اکثر این معابر به اجرا رسید.

شهردار پرند در ادامه افزود: طرح بهسازی و ترمیم آسفالت در خیابان ها و محله های مختلف به اجرا رسیده که از جمله آنها می توان به پروژه مپسا در جنوب فاز ۳، پل اتوبان ساوه از سمت فرودگاه، بلوارهای جمهوری، شهید باهنر، ستاره و آسمان، ترمیم و روکش آسفالت در محله های زردکوه، مینا، مروارید، نیلوفر، ارگ کریمخانی، علیصدر، تخت رستم، ایمان و … اشاره کرد.

سکاندار مدیریت شهری پرند اضافه کرد: نشستِ زمین در بلوار شهید چمران نیز طی چند سال اخیر به دغدغه ای برای خودروهای عبوری از این بلوار تبدیل شده بود که با اقدامی اصولی و زیرسازی به عمق ۲ متر، این مشکل مرتفع گردید.

دکتر اله یاری خاطر نشان کرد: عملیات روکش، ترمیم و بهسازی آسفالت در مناطق تحت مدیریت شهرداری همچنان ادامه خواهد داشت تا به این مطالبه مهم و به حق شهروندان محترم پاسخ مناسبی داده باشیم.

درباره ی parandabad

مطلب پیشنهادی

پیام تبریک مدیریت شهری پرند به مناسبت روز دانشجو

پیام تبریک مدیریت شهری پرند به مناسبت روز دانشجو دکتر مجتبی مرادی سرپرست شهرداری و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *