چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403 - 11:51 بعد از ظهر

همگان در حفظ و نگهداری از اموال عمومی کوشا باشیم

نایب رئیس شورای اسلامی شهر پرند: همگان در حفظ و نگهداری از اموال عمومی کوشا باشیم

تاکید مهندس گودرزی بر حفظ، توسعه و ارتقای امکاناتِ پارکها و بوستان های پرند

مهندس گودرزی نایب رئیس شورای اسلامی شهر پرند با اشاره به برنامه های جامع مدیریت شهری برای توسعه و ارتقای امکاناتِ پارک ها و اماکن تفریحی، بر حفظ اموال عمومی در این اماکن نیز تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ مهندس گودرزی ضمن آروزی قبولی طاعات و عبادات مردم عزیز پرند و تبریک سال جدید، بیان داشت: شورای اسلامی شهر محل کار و تصمیم گیری و شهرداری محترم نیز مجری خدمت به مردم است و خوشحالیم که خداوند فرصت خدمت به مردم شریف پرند را به ما داده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر پرند تصریح کرد: از سال گذشته اقدامات گسترده ای توسط شورا و شهرداری در راستای فراهم نمودن محیط و بسترهای لازم برای زندگی بهتر در شهر پرند در دستور کار قرار گرفت و در سال پیش رو نیز سعی داریم با کارشناسی و بررسی های میدانی اهم مشکلات شهر را نیازسنجی و رصد نموده و برای رفع آنها اقدام فوری نماییم.

مهندس گوردزی در ادامه گفت: یکی از موضوعاتی که مورد توجه همکاران شورا و شهرداری قرار دارد، بهسازی و ارتقاء کیفیت بوستان ها و پارک های سطح شهر است که به همین منظور بیش از ۲ و نیم میلیارد تومان بودجه به تصویب رسیده و از ابتدای سال جاری اجرا و استارت کار زده شده است.

وی افزود: ما انتظار داریم مردم عزیز شهر پرند امکانات و اموال شهر به ویژه در بوستان ها و پارک ها را متعلق به خود بدانند و با همکاری با مدیریت شهری از آنها نگاه نگهداری و صیانت نمایند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و فضای سبز شورای اسلامی پرند اضافه کرد: تعداد اندکی از افراد که یقیناً از مردم خوب و فهیم پرند نیستند، آسیب های جدی به امکانات و اموال عمومی در پارک ها می رسانند که مورد اعتراض شهروندان فهیم پرند نیز قرار گرفته است.

مهندس گودرزی بیان داشت: ما می دانیم که مردم به امکانات، اموال عمومی و به توسعه و پیشرفت شهرشان تعلق خاطر دارند ولی متاسفانه برخی افراد اقدام به تخریب اموال عمومی می کنند و حتی در مواردی شاهد آتش زدن وسایل بازی کودکان در پارک ها بوده ایم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر پرند خاطر نشان کرد: امیدواریم این افراد از اقدام ناپسند پشیمان شوند چرا هیچ فرد عاقلی به اموال خود آسیب نمی رساند.

مهندس گودرزی در پایان بیان داشت: ما به عنوان خدمتگزاران مردم شریف پرند در شورای اسلامی شهر هر چه در توان داریم برای خدمت بهتر و داشتن شهری زیبا و در خور مردم این دیار به کار خواهیم بست در پایان امیدوارم سال پیش رو برای مردم شهرمان سالی پر از شادی و سلامتی باشد.

درباره ی parandabad

مطلب پیشنهادی

پیام تبریک مدیریت شهری پرند به مناسبت روز دانشجو

پیام تبریک مدیریت شهری پرند به مناسبت روز دانشجو دکتر مجتبی مرادی سرپرست شهرداری و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *