جمعه , 10 فروردین 1403 - 7:06 بعد از ظهر

آغاز فصلی جدید برای توسعه و آبادانی شهر پرند

آغاز فصلی جدید برای توسعه و آبادانی شهر پرند

قفل روند مدیریت یکپارچه شهری پرند پس از سال ها باز شد

فاز ۳ شهر پرند به شهرداری واگذار شد

سرانجام پس از چندین سال مذاکره، با رویکرد سازنده و تعاملی دکتر اله یاری شهردار و اعضای شورای شهر پرند طی امضای تفاهم نامه ای جدید، قفل مدیریت یکپارچه شهری باز شد و فرایند تحویل مدیریت شهر به شهرداری آغاز گردید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ تفاهم نامه واگذاری مدیریت فاز ۳ شهر پرند به شهرداری، امروز سیزدهم دی ماه به طور رسمی و پس از برگزاری جلساتِ هماهنگی و نهایی با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شرکت عمران وارد مرحله اجرایی شد.

دکتر اله یاری در خصوص اجرای این تفاهم نامه بیان داشت: امکان ارائه خدمات رسانی و اقدامات توسعه محور به ساکنان سایر فاز های شهر پرند، یکی از مهمترین دغدغه ها و اهداف مدیریت شهری پرند است و ما بر این باور هستیم که توسعه، آبادانی و خدمات رسانی باید به طور متوازن و عدالت محور در کلیه مناطق شهر پرند به اجرا برسد.

شهردار پرند افزود: بر همین اساس، طی سه ماه اخیر مذاکرات تخصصی و فشرده ای با مدیران شرکت عمران داشته ایم که ماحصل آن، انعقاد تفاهم نامه تحویل فاز ۳ در ۱۱ بند بود.

دکتر اله یاری ضمن قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر، اظهار داشت: این تفاهم نامه با حمایت و پیگیری های مستمر اعضای محترم شورای اسلامی شهر رقم خورد و رویکرد شهرداری و شورای پرند یک رویکرد جامع و توسعه محور نسبت به کل شهر است.

شهردار پرند در ادامه تصریح کرد: طی این تفاهم نامه شرکت عمران متعهد می شود از این پس هیچگونه پروانه ساخت صادر نکند و کلیه مجوز های این شرکت در پروژه های اقدام ملی و طرح جهش ملی مسکن از درجه اعتبار ساقط و پروانه های ساختمانی طبق قانون فقط از طریق شهرداری صادر گردد.

سکاندار مدیریت شهری پرند واگذاری مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی در فاز ۶ به شهرداری و همکاری شرکت عمران برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی را از دیگر بندهای این تفاهم نامه عنوان کرد و گفت: شرکت عمران همچنین متعهد شده نسبت به احداث و تکمیل معابر فاز ۳، راه سازی، امور زیرساختی و تکمیل معابر پروژه شیده، اقدام نماید و شهرداری نیز امور خدماتی در این فاز را به انجام برساند.

دکتر اله یاری خاطر نشان کرد: برنامه مدیریت شهری بر ارائه خدمات مطلوب، رفاه شهروندان و ارتقای سطح کیفی زیستِ شهری در فاز ۳ و کلیه فازهای شهر است و از همین رو قطعا اقدامات شهرداری دامنه گستره ای از جمله اجرای پروژه های عمرانی-خدماتی جهت تحقق این مطالبه مهم را شامل می شود.

شهردار پرند همچنین از همکاری دکتر وطن خواهی مدیر عامل شرکت عمران و اعضای هیات مدیره این شرکت قدردانی کرد و گفت: مدیریت یکپارچه شهری یکی از خواسته های به حق مردم است و این قفل باید با همکاری و تعامل باز می شد.

دکتر اله یاری در پایان خاطر نشان کرد: تفاهم نامه واگذاری فاز ۳ و اجرای دقیق آن، می تواند سرآغاز خوبی برای تحویل سایر فازها به شهرداری باشد و مدیریت شهری پرند این آمادگی را دارد با اجرای تعهدات شرکت عمران، سایر فاز های شهر را بر اساس برنامه مشخص و زمانبندی شده تحویل گیرد تا همه مردم پرند از اقدامات خدماتی و عمرانی شهرداری بهره مند شوند.

درباره ی parandabad

مطلب پیشنهادی

پیام تبریک مدیریت شهری پرند به مناسبت روز دانشجو

پیام تبریک مدیریت شهری پرند به مناسبت روز دانشجو دکتر مجتبی مرادی سرپرست شهرداری و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *