شنبه , 1 اردیبهشت 1403 - 11:37 قبل از ظهر

اولین پروژه ی توسعه محورِ شهرداری پرند در فاز ۳ آغاز شد

اولین پروژه توسعه محورِ شهرداری پرند در فاز ۳ آغاز شد // احداث میدان میوه و تره بار برای رفاه شهروندان گرامی

مدیریت شهری پرند با هدف توسعه متوازن و ارائه خدمات شایسته به شهروندان گرامی، اولین پروژه عمرانی-خدماتی را در فاز ۳ آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ دکتر اله یاری با اعلام این خبر بیان داشت: به دنبال تفاهم نامه شهرداری و شرکت عمران، دو قطعه زمین در بخش شمالی و جنوبی فاز ۳ به شهرداری واگذار گردید و مدیریت شهری پرند با احصاء نیازها و مشکلات موجود، احداث دو میدان میوه و تره بار در این فاز را در دستور کار قرار داده است.

دکتر اله یاری تصریح کرد: عملیات احداث میدان و میوه تره بار در شمال فاز ۳ با مساحت تقریبی ۴۵۰۰ متر مربع پس از سپری شدن مقدمات قانونی از هفته گذشته آغاز شد و عملیات تسطیح این پروژه در حال اجرا است.

شهردار پرند افزود: همچنین یک میدان میوه تره بار در جنوب فاز ۳ و نبش بلوار بسیج به مساحت تقریبی ۶۵۰۰ متر مربع جهت ارائه خدمات شایسته و رفاه شهروندان گرامی به زودی احداث می شود.

سکاندار مدیریت شهری پرند در ادامه خاطرنشان کرد: بهره مندی شهروندان از میادین و بازارهای میوه و تره بار، یکی از اساسی ترین و ابتدایی ترین الزامات شهری به شمار می رود و از همین رو تحقق این مطالبه که از وظایف ذاتی شهرداری نیز محسوب می شود، در دستور کار قرار گرفته است.

دکتر اله یاری همچنین با تاکید بر توسعه متوازن پرند، تصریح کرد: رویکرد مدیریت شهری بر آن است که پروژه های عمرانی را بر اساس نیازها و اولویت های شهری، طراحی و اجرا نماید.

درباره ی parandabad

مطلب پیشنهادی

پیام تبریک مدیریت شهری پرند به مناسبت روز دانشجو

پیام تبریک مدیریت شهری پرند به مناسبت روز دانشجو دکتر مجتبی مرادی سرپرست شهرداری و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *