شنبه , 1 اردیبهشت 1403 - 11:10 قبل از ظهر

نیاز هزار میلیاردی متروی پرند

نیاز هزار میلیاردی متروی پرند

استاندار تهران گفت: عمده پیشرفت جهادی پروژه مترو پرند در یک سال گذشته صورت گرفته است و این پروژه با نگاه فرابخشی، پیش برده شده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محسن منصوری در حاشیه تست سرد مترو پرند افزود: تا پایان سال کار به مرحله نهایی می‌رسد و تست گرم هم انجام می‌شود تا این خدمات زیرساختی مهم در اختیار مردم پرند قرار گیرد. منصوری گفت: این پروژه بسیار سنگین بود و تمامی افراد دخیل در وزارت راه و شهرسازی، شهرداری تهران، شرکت راه آهن شهری تهران و حومه، مجلس، فرمانداری، قرارگاه خاتم الانبیاء و …، تلاش شبانه روزی برای به ثمر رسیدن پروژه داشتند.

استاندار تهران ضمن اشاره به مطالعات پروژه در سال ۱۳۸۴ گفت: پروژه سال ۱۳۹۱ به شهرداری تهران تحویل داده شد و در این مدت قرارگاه خاتم الانبیاء، شهرداری تهران و شرکت راه آهن مترو تهران و حومه با یکدیگر جمع و تفریق اقتصادی نکردند و هر مجموعه‌ای هرکاری از دستش برآمده طبق تعهدات خود اجرا و عملی کرده است. وی با بیان اینکه تأمین منابع از محل مولدسازی اراضی شهر جدید پرند با مدیریت شرکت شهر‌های جدید اتفاق افتاده است گفت: تأمین اعتبار کلی فاز اول پروژه انجام شده است، اما حدود هزار میلیارد تومان منابع نیاز است که با تأمین اعتبار از طریق اراضی، به زودی نقد خواهد شد.

پ.ن :
مردم پرند امسال منتظر افتتاحیه مترو هستند و عقب افتادن این پروژه مهم مثل ده سال گذشته را نمی‌پذیرند.

درباره ی parandabad

مطلب پیشنهادی

پیام تبریک مدیریت شهری پرند به مناسبت روز دانشجو

پیام تبریک مدیریت شهری پرند به مناسبت روز دانشجو دکتر مجتبی مرادی سرپرست شهرداری و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *