پنجشنبه , 9 فروردین 1403 - 2:30 بعد از ظهر

وعده تحویل مسکن مهر پرند ۱۰ ساله شد

در حالی واحدهای مسکن مهر شهر پرند مطابق قرارداد باید سال‌های ۹۱ و ۹۲ تحویل می‌شد که با گذشت حدود ۱۰ سال شرکت عمران این شهر همچنان برای زمان واگذاری وعده و وعید می‌دهد.

در سیزدهمین سال آغاز پروژه‌های مسکن مهر برخی شهرهای جدید اطراف تهران از جمله پرند همچنان نتوانسته‌اند پرونده این طرح را مختومه کنند. بسیاری از متقاضیان مسکن مهر پرند از جمله هسا و کیسون سال هاست در انتظار تحویل واحد خود مطابق قرارداد هستند.

طی سال‌های اخیر شاید تنها کاری که برای این واحدها انجام شده باشد،‌تغییر نامه پیمانکار باشد که آنهم در عمل تاثیری روی تسریع روند تکمیل و تحیل پروژه‌ها نداشته است. در این وضعیت نامناسب بازار مسکن که متقاضیان بیش از زمانی به واحدهای خود نیاز دارند، شرکت عمران پرند در حال برگزاری جلسات متعدد است.

در این راستا نیز 13 مرداد ماه جلسه بررسی مسائل و مشکلات پروژه های مسکن مهر شهر جدید پرند با حضور مهرآبادی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و قائم مقام وزیر راه در طرح مسکن مهر، وطن خواهی مدیرعامل شرکت عمران پرند،مانگشتی عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند و سایر مدیران و کارشناسان در شهر جدید پرند برگزار شده است.

بنابر آنچه روابط عمومی شرکت عمران پرند اعلام کرده در این جلسه پس از ارائه گزارش توسط پیمانکاران مربوطه، اعضای حاضر نظرات و پیشنهادات خود را جهت رفع مسائل و مشکلات و همچنین تسریع در عملیات اجرایی این پروژه ها اعلام کردند.

جلساتی فراوانی از این دست در شرکت عمران پرند برگزار شده که خروجی آن برای متقاضیان تقریبا هیچ بوده است. به‌عنوان مثال یکی از متقاضیان مسکن مهر این شهر به تسنیم می‌گوید: با هزار امید و آرزو در طرح مسکن مهر ثبت‌نام و با توجه به وعده شرکت عمران پرند در تحویل به موقع دار و ندارم را فروختم تا آورده را تکمیل کنم.

وی افزود: بر اساس قرارداد واحد مسکن مهر را باید سال 91 تحویل می‌شد،‌این در حالی است که 9 سال است در انتظار واگذار هستم.

وی یادآور شد: بارها برای پیگیری وضعیت مسکن مهر به کارگزاری شرکت عمران پرند مراجعه کرده‌ام، اما بی فایده بوده است. در ماه مبارک رمضان مجددا برای تحویل مسکن مهر مراجعه کردم که اعلام کردند تیرماه 1400 تحویل می‌شود. الان 23 مرداد است اما نه تنها واحد را تحویل نمی‌دهند که پاسخگوی متقاضیان هم نیستند.

متقاضیان مسکن مهر پرند فقط با خلف وعده در زمان تحویل مواجه نیستند. آنها در زمان تحویل واحد نیز باید مبالغی بین 2 تا 10 میلیون تومان را به پیمانکار بابت مالیات بر ارزش افزوده پرداخت کنند. اقدامی که تاکنون شرکت عمران پرند در برابر آن سکوت کرده است.
منبع: تسنیم

درباره ی parandabad

مطلب پیشنهادی

پیام تبریک مدیریت شهری پرند به مناسبت روز دانشجو

پیام تبریک مدیریت شهری پرند به مناسبت روز دانشجو دکتر مجتبی مرادی سرپرست شهرداری و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *