شنبه , 1 اردیبهشت 1403 - 7:45 قبل از ظهر

موافقت کمیسیون ماده ۵ با افزایش تراکم در بخشی از قطعات فاز ۳ شهر پرند

شهردار پرند خبر داد:

موافقت کمیسیون ماده ۵ با افزایش تراکمِ بخشی از قطعات فاز ۳ شهر پرند

شهردار پرند از موافقت کمیسیون ماده ۵ استان تهران با صدور مجوز و افزایش تراکم در بخشی از قطعات فاز ۳ شهر پرند خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ دکتر اله یاری با اعلام این خبر، گفت: با توجه به روند رو به رشد ساخت و سازِ پروژه های مسکونی در شهر پرند به ویژه در فاز ۳ و به دنبال درخواست جمع کثیری از سازندگان و بررسی های کارشناسی، کمیسیون ماده ۵ با کلیت افزایش تراکم در بخشی از قطعات فاز ۳ موافقت کرد.

شهردار پرند افزود: بر همین اساس، با کلیت طرح افزایش تراکم از ۱۸۰ به ۲۲۵ درصد موافقت و سازندگان در برخی قطعات می توانند تا ۵ طبقه به ساخت و ساز مسکونی بپردازند.

دکتر اله یاری در ادامه تصریح کرد: این طرح، طی سال های گذشته از سوی شهرداری پرند به کمیسیون ماده ۵ ارائه شده بود و با توجه به درخواست های مردم و همچنین طرح توجیهی که وجود داشت، استانداری نیز با کلیت افزایش تراکم در برخی قطعات فاز ۳ موافقت نمود.

سکاندار مدیریت شهری پرند خاطرنشان کرد: رعایت قانون و اصول شهرسازی، خط قرمز شهرداری پرند است و ما طی یک سال اخیر اجازه هیچ گونه تخلفی در فاز ۳ را به سازندگان نداده ایم.

دکتر اله یاری در ادامه گفت: اکثر واحدهای مسکونی شهر پرند تعاونی ساز و یا در قالب طرح مسکن مهر و اقدام ملی هستند و تنها در فازها ابتدایی شهر سازندگانِ شخصی امکان فعالیت دارند و ما نیز در چهارچوب قوانین عمل نموده و اجازه تغییرِ سیمای شهر و اصول شهرسازی که در پرند وجود دارد را نخواهیم داد

درباره ی parandabad

مطلب پیشنهادی

پیام تبریک مدیریت شهری پرند به مناسبت روز دانشجو

پیام تبریک مدیریت شهری پرند به مناسبت روز دانشجو دکتر مجتبی مرادی سرپرست شهرداری و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *