جمعه , 10 فروردین 1403 - 12:54 بعد از ظهر

پرند نیازمند بیمارستان و توسعه بخش سلامت و درمان است


ریاست بیمارستان بقیه الله اعظم: شهرپرند نیازمند توجه به موضوعات، اقتصادی، اجتماعی و توسعه سلامت و درمان و است. نیاز است در آبادانی و چالش های شهر را با کمک و مشارکت همدیگر برطرف کنیم.

دکتر«حسین صمدی نیا» ریاست بیمارستان بقیه الله اعظم در خطبه‌های نمازجمعه پرند، ضمن تقدیر از مردم در رعایت نکات بهداشتی مقابله با کرونا، عنوان کرد: پس از سخنان رهبری مبنی بر مبارزه با کرونا،همه نیروهای مسلح همچون بیمارستان بقیه الله در کنار دیگر کادر درمان قرار گرفتند و با ایثار و فداکاری خود توانستند در کنار مردم و سازمان‌های متولی، در این را موفق عمل کنند. بیمارستان بقیه الله از همان ابتدای جنگ تحمیلی که دفاع شیمیایی شکل گرفت و حتی در دفاع از حرم و اکنون در بحران کرونا در ارایه خدمات پیشتاز است. داشتن اورژانس شیمیایی و تخصصی بودن مبارزه با کرونا ما موجب شده است تا اکنون ۴۰۰بیمار بستری در این بیمارستان داشته باشیم که با احتساب بیماران سرپایی کرونایی نزدیک هزار نفر تحت درمان ما هستند.

وی با اشاره به اینکه از شروع کرونا تا کنون بیش از ۱۵هزار بیمار کرونایی درمان کردیم، تصریح کرد: بیمارستان بقیه الله یکصد بخش ویژه کرونا دارد که با ظرفیت دستگاه اکسیژن ساز خود بیش از ۹۰ درصد بیماران بستری شده ترخیص می شوند.

ریاست بیمارستان بقیه الله با اشاره به اینکه تا کنون پنج شهید مدافع سلامت تقدیم کرده اند، تاکید کرد: افتخار این بیمارستان این است که در کنار شهدای مدافع سلامت خود ، آقای فروغی از پرستاران این مرکزدرمانی موفق به کسب مدال طلای المپیک شد. متاسفانه بیماری کرونا هیچ درمان آنی ندارد و راهکاری برای آن پیدا نکردیم. هر چند به تولید واکسن و برخی موضوعات طبابت سنتی را اجرا می کنیم اما امروزه می توان گفت که ماسک تنها وسیله ای است که از گسترش این ویروس جلوگیری می کند.

وی با اشاره به اینکه امروز دیدارمیدانی از سطح شهرپرند داشته است، تاکید کرد: هرچند درمانگاه شهید سلیمانی در این شهر در حال راه اندازی است اما با احتساب جمعیت و کلان بودن شهر پرند، وجود بیمارستان دولتی یکی از نیازهای مبرم این شهر جدید است که امیدواریم مسئولان امر توجه جدی به این موضوع نشان دهند. شهرپرند نیازمند توجه به موضوعات، اقتصادی، اجتماعی و توسعه سلامت و درمان و است. نیاز است در آبادانی و چالش های شهر را با کمک و مشارکت همدیگر برطرف کنیم.

 

تجلیل از دو سال تلاش جهادی پرستاران و پزشکان در نماز جمعه پرند

به مناسبت «روز پزشک» و به پاس تقدیر از تلاش مدافعان سلامت و ایثارگری فرشتگان نجات، نماز جمعه پرند میزبان پرستاران و کادر درمانی از رباط کریم و پرند بود که نزدیک به دو سال در سنگر مبارزه با ویروس کرونا، در حال خدمتگزاری هستند.

WhatsApp Image 2021 08 27 at 5.06.58 PM

گفتنی است در این مراسم، تعدادی از پرستاران عرصه سلامت شهرستان رباط کریم و پرند، توسط دکتر«حسین صمدی نیا» ریاست بیمارستان بقیه الله اعظم تهران و حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل کاظمی امام جمعه پرند مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

درباره ی parandabad

مطلب پیشنهادی

بازدید سرزده فرماندار رباط کریم از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای

بازدید سرزده فرماندار رباط کریم از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فرماندار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *