پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403 - 2:41 بعد از ظهر

۶۰ هزار دُز واکسن کرونا در پرند و رباط کریم تزریق شده است

رباط کریم- فرماندار رباط کریم از بستری شدن ۲۶۳ بیمار کرونایی در این شهرستان خبر داد و گفت: ۶۰ هزار دُز واکسن کرونا در پرند و رباط کریم تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، نظام ملکشاهی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت واکسیناسیون در رباط کریم با اشاره به اینکه از تاریخ ۲۵ تا ۳۱ مرداد ماه، متأسفانه شاهد فوت ۱۳ شهروند دیگر بر اثر کرونا بوده ایم اظهار داشت: باید اعلام کنیم که تعداد ۲۶۳ نفر به دلیل این بیماری در بیمارستان رباط کریم بستری شده اند.

فرماندار رباط کریم با اشاره به اینکه تنها راه کاهش ابتلا و همچنین شکستن زنجیره ابتلا به این ویروس منحوس رعایت صد در صدی پروتکل‌های بهداشتی و همچنین واکسیناسیون همگی است گفت: خوشبختانه با تمام تلاش‌های صورت گرفته تاکنون نزدیک به ۶۰ هزار دوز واکسن برای شهروندان ۳ شهر رباط کریم، پرند و نصیر شهر تزریق شده است.

ملکشاهی عنوان داشت: از همه شهروندان و کسبه و اصناف می‌خواهیم توجه بیش از پیش به رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند و در این زمینه نیز طی هفته اخیر از ۳۴۹ مرکز، اصناف و اماکن شهرستان بازدید شده که به ۲۷ واحد اخطار و به ۱۶۴ کسبه تذکر لسانی داده شده، خوشبختانه واحدی پلمپ نشده اما ۸ واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی با بیان اینکه با انجام واکسیناسیون نیز رعایت فاصله اجتماعی از اهمیت برخوردار است افزود: تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله بسیار است و انتظار داریم این همدلی‌ها و رعایت دستور العمل های بهداشتی روز به روز افزون‌تر شود.

درباره ی parandabad

مطلب پیشنهادی

پیام تبریک مدیریت شهری پرند به مناسبت روز دانشجو

پیام تبریک مدیریت شهری پرند به مناسبت روز دانشجو دکتر مجتبی مرادی سرپرست شهرداری و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *